26 Şub 2009

hüsran..



Gece,
Sokak lambasının ışığı altında
İnceden yağıyor
Yağıyordu, üzerime.

Siyah-beyaz tüyleri birbirine yapışmış
Minik bir kedi
Öyle kimsesiz
Kimsesiz baktı, yüzüme.

Adımların kadar önümdeydin
Tek sözün bitirdiği mesafe kadar.
Ve yeni bir başlangıç kadar uzak
Uzaktı bakışların, seçemedim.

Gece,
Sokak lambasının ışığı altında
Minik bir kedi
Öyle kimsesiz
Kimsesiz kaldı.

Adımlarımın ilerisi sokak
Senin geride bıraktığın boşluk

Demek,
boşlukta debeleniyor
debeleniyor tüm umutlarım.

.

10 yorum:

Filiz Benera dedi ki...

Yakın zaman oldu sizi tanıyalı...
Konçertonun etkisi,
dizelerin güzel dizilişi,
ruhunuzda ki romantizmin büyüsü,
Resimlerin bile özenle seçilişi.

Beni dağıtıyor..


Elinize Sağlık..

buraneros dedi ki...

şiir her zamanki gibi çok güzel; ama okurken sanki olmasa daha melodik ve hoş olurdu dediğim bir yer var.İlk dörtlüğün son dizesindeki yağmur sözcüğü olmasa daha mı güzel olurdu?Hem yağmuru hissettiriken, daha derin ifadeleride resmedermiydi aklımıza :))diye düşündüm...:)

Unknown dedi ki...

Filiz @ aranjuez'i bende çok çok seviyorum. Aslında mp3'ümde daha uzunu, hani sesin -sözsüz olarak- en alt seviyeye düşüp, ruhunuzu yerlerde süründürürken birden yükselmesi ile içinizde de kabaran bir coşku bıraktığı hali var ama..buraya sığdıramadım:)

Dağıtmak istemem :)

Unknown dedi ki...

buraneros @ değişik bir çalışma yaptım kendimce bu şiirde. Dörtlüklerin bir öncesindeki son kelimeyi, son dörtlükte yineleyerek başlıyorum.
Bir kaç kez daha okuyup "yağmur" yerine başka bir şey oturtmaya çalışıcam :)

beenmaya dedi ki...

benimde böyle bir düşüncem var hala pratiğe dökemediğim. mesela bir öyküyü bitirdiğin cümleyle diğer öyküye başlamak gibi...

belki de bu yüzden çok hoşuma gitti...

Unknown dedi ki...

benmaya @ okumak keyifli olur eminim, mutlaka yaz..

Adsız dedi ki...

ellerinze sağlık.

sufi dedi ki...

Boşlukta debelense de umutların; kuş tüyü kadar hafif onlar. Rüzgar gerçekleşmiş olarak onları sana birgün getirecektir umarım.

ji han dedi ki...

gece, şimdi bir şiir...

Unknown dedi ki...

tatlısukırosu
sufi
ji han

yorumlarınız için, teşekkür ederim:)