19 May 2010

tortu..





Sonuna dek açık, kollarım
kendi etrafımda dönüyorum
ki çarpsın açık bağrıma, değsin tenime
başımın üzerinden,teğet geçen rüzgar..

*
Adın silindi!
Şefkatin, izleri
Bakışın, düğümleri çözen cazibesi
Sözlerin, gönlü okşayan küçük dokunuşları
Ya bu, her yüzde
Hâlâ o sûreti aramak neyin ifadesi?

*
yeldi, soluğumla
tutup ellerimden havalandıran

sabah; ben
kırlangıç; ben
gözlerim; ben
rüya; ben
gerçek; ?

*
telaşsız

kıpırtısız bir beden..
yaşamsa!
aksettiren tek delil, bakışlar

*
durağanlığında
akıyordu damarlarına, damla damla

saydamdı bildiklerin
önem kelimesine önem katan
ezberini bozan,anlatandı!
Dinledikçe, çoğaltan seni.

*
Anlatıldı, bitti..
Yaşandı, bitti..
ek için peşinsıra
"ve" yetmedi!

*
Sabah, kırlangıçlar geçer..

gözlerinde rüya artığı iz
gerçek mi ?
yine s(b)en!

Hiç yorum yok: