16 Eki 2009

Zaman Yolcusunun Karısı


Her ne kadar sinema da bilet alırken, "uzay yolcusunun karısı" diyerek, gişe deki kızın anlık bir kahkaha krizine girmesine yol açsam da...bir başka filmi izlemeye gittiğimde, fragmanlarına vurularak çıktığım ve mutlaka izlemeliyim dediğim bir filmdi.


Gösterime girdiğini duyunca da, evde olmanın rahatlığı ile hafta içi sakin bir salonda buldum kendimi.


Daha öncesinde, filmin kitaptan uyarlanmış olduğunu bilseydim, araştırmış olsaydım yada, izlemezdim. Burası da doğru.


Güzel bir filmdi, sıcak, konusu itibari ile değişik. Ama her kitaptan aktarılan filmde olduğu gibi duygu hava da kalmış, gibiydi. Hafif bir tebessüm oluşturuyor, yüzünüzde o kadar..
Not: 2012 isimli filmin frgamanı bu sefer, sarstı beni. Efektler müthişti..Onu beklemedeyim:)

Hiç yorum yok: